Genel

Dümdüz bir karın için diyet listesi

23 Ekim 2016

Dümdüz bir karın bölgesine sahip olmak için bel ve karın bölgesindeki fazla kilolardan mutlaka kurtulmanız gerekmektedir. Özellikle Bel ve basen bölgesi oldukça eritilen toplanmaktadır buradaki yağların gitmesem bölgesel anlamda oldukça güçtür. Bazı durumlarda bel ve basen bölgesindeki yağlardan kurtulmak Diyet ve spor ile mümkün olmamaktadır. Burada cerrahi bir müdahale gerekebilir.

işyerinde alınan kilolar

Işyerinden masa başında oturanlar Bel ve basen bölgesindeki yağlardan sıkça şikayet ederler. Masa başında hareketsiz olarak çalışmak ve sürekli olarak atıştırmalar tüketmek hızlı bir şekilde kilo alması ve bel bölgesinin estetik görünümünü kaybetmesi özellikle bayanlarımızın oldukça yakındıkları bir konudur.

Spor ve egzersizler yapılmıyor

Günümüzde aşırı derecede çalışma temposu ve günlük ihtiyaçlar odaklanma bizi ne yazık ki spor ve egzersizlerden alıkoyuyor sağlıklı bir yaşam sürebilmemiz için ve vücudumuzdaki kilolarla baş edebilmemiz için mutlaka günlük olarak spor ve egzersizlere özen göstermeliyiz özellikle Bel basen ve karın bölgesindeki yağlardan kurtulmak için mutlaka ama mutlaka egzersiz yapılmalıdır.

Gıda tüketimine Özen gösterin

Düzenli beslenme kilo alımında oldukça önemli bir konudur Bizler genellikle beslenme lerimizi gelişigüzel gerçekleştirmekte ve sağlıklı beslenmekten uzak yaşamaktayız. Bunun sonucu olarak ise aşırı derecede kilolar ve yağlı bir vücut ile karşı karşıya kalıyoruz bunları açabilmemiz ve istediğimiz o dümdüz karına sahip olabilmemiz için mutlaka sağlıklı beslenme düzenine hayatımıza geçirmeliyiz.

Dümdüz karın için diyet listesi

Süre: 28 gün.
Vereceğiniz kilo: 7

Kurallar:

– 4 öğün besleniyoruz, her öğün 400 kalori alıyoruz.

– Her öğün mutlaka doymamış yağ asitlerine yer açmalıyız.

– Doymamış yağ asitleri nelerde bulunuyor derseniz:

– Zeytin, avokado, yağlı tohumlar, bitter çikolata, soya, keten tohumu ve yağı, zeytinyağ ve ayçiçeği yağı.

– Diyete başlamadan önce 4 gün 1200 ve 1400 kalori arası beslenmeniz gerekir ve bu dört günde bol bol meyve ve sebze suları içilir.

Örnek liste:

Kahvaltı: Yulaf ezmesi lapası /bademli ve elmalı/.

Öğle: Kaşar peynirli kepekli tost, 1 kase doğranmış domates.

Ara: 1/4 bardak humus, 2 kaşık soyulmuş çekirdek, 1 küçük kase közlenmiş biber.

Akşam: 90 gram somon balığı ızgarası, 2 çorba kaşığı kırık badem, 1 buçuk tabak haşlanmış taze fasulye /300-400 gram/.

10 Sorular ve Cevaplar

  • Bunu Cevapla Pelin kuzu

    80 kiloyum ben acil zayiflamak istiyorum lütfen yardımcı olun bana

  • Bunu Cevapla Okan

    Meraba ben 191 cm boyundayım 103 kiloyum fit bir vücuda sahip olmak için kaç kilo vermeliyim. Hızlı bir çözüm istiyorum yardımcı olur musunuz ?

  • Bunu Cevapla GAMZE

    DOGUM SONRASI ALDIGIM KILOLARI VEREMEDIM KARNIM SANKI HAMILEYMISIMN GIBI DURUYOR 75 KILOYUM LUTFEN BANA YARDIMCI OLURMUSUNUZ

  • Bunu Cevapla Dilek

    1.60 boyunda 59 kiloyum 32 yaşındayım

  • Bunu Cevapla Gamze

    Merhaba ben gamze 1.56 boyum 60 kiloyum banada diyet listesi hazirlarmisinz . 3 ay sonra dugunum varda .

  • Bunu Cevapla nebiiliyim

    Sizi tanımadan internet üzerinden diyet vermem sağlıklı ve doğru bir yol değildir. Bir diyetisyen ile yüzyüze ve detaylıca görüşmenizi tavsiye ederim

  • Bunu Cevapla snapchatciniz

    bir diyet listesi için bu bilgilerden çok daha fazlasına ihtiyaç vardır. Bunun dışında düzenli kontrole gidebilceğiniz bir meslekdaşıma danışmanızda fayda var. iyi günler dileri

  • Bunu Cevapla beyza

    Merhabalar Dukan diyeti popüler olmasına rağmen uzun dönemde çok fazla yan etki oluşturabileceği düşünülen bir program. Bu tür popüler diyetler ilk aşamada kilo verdiriyor gibi gözükse de uzun dönemde kilo korumada malesef başarılı olmuyor.

  • Bunu Cevapla oozzzge

    diyet psikolojiyi çok etkileyen bir olgudur. tamamıyle ınsanın kendıne yetmesıyle alakalıdır. dıyetınızı bır beslenme uzmanı eslıgınde yaptıysanız dıyetınıze benzer bır sekılde devam etmelısınız. mesela ara ogunler.. benım zayıflamaya ıhtıyacım yok ama muhakkak kı ara ogun yaparım.meyve sut meyve ayran seklınde yada sadece meyve..ama dısardan bılınmedık bır dıyet yaptıysanız açlık duygusunun cok fazla olması normaldır

  • Bunu Cevapla KuRaLsiz

    Merhaba, sizin için en sağlıklı olan bedeninizin en iyi şekilde çalışmasını sağlayan bir programla kilo vermektir.Yani tüm sistemlerinizin (sinir, sindirm, kalp-damar- hormanal vd. )çalışmasını bozmadan uygulayacağınız beslenme şekli en doğrusu olabilir.Uyguladığınız sistem, öncalikle vücudunuzdan bir miktar su atılmasına neden olarak yalancı bir kilo kaybı sağlamakla kalmaz bir süre sonra hormanal sisteminiz ve diğerleri ile ilgili şikayetleriniz çorap söküğü gibi gelir .BU NEDENLE TEK TİP DİYETLERDEN SAKINARAK, tüm besin gruplarından , ihtiyacınız kadar tüketmeniz, başta psikolojinizi sonra da tüm vücut çalışmanızı olumlu yönde etkileyecekyir. Sevgi ve saygılarımla

  • Soru Sorun